lördag 30 maj 2009

Fredag o lördag fullt upp

Hellu på er!
Igår hade vi fullt upp hela dagen! Jag "försov" mig igen, vaknade lite sent, vet inte om klockan ringde alls eller...Mattias pappa Roger kom hit och han och Mattias var ute och byggde på altanen. Jag fixade middag, lasagne, lite pyssligt.
Lagom tills vi ätit kom Ia, Daniel, Molly och Robin, och Johanna (Daniels syster) och lilla Alma. Så då blev det lite barnbus och mammasurr. Tänk att Alma redan är så stor att hon går, och säger "hej!"

Kiron var helt slut efter den aktiva dagen igår. Vi såg film, "Click", när han somnat. Den var bra, man grät en skvätt oxå!

Idag har vi inte hunnit med så mycket än, jag sitter och betalar räkningar (sent jag vet!), ska sen gå ut och njuta lite av finvädret, fast huset behöver en städomgång egentligen...
Kirons outfit idag; Bamse T-shirt med hologram-tryck, från Lindex, knickers från Blingo, solhatt H&M, Adidas-sneakers second hand...=)
Kiron har plockat maskrosor till sin mamma!

När Kiron sovit lunch ska vi gå ner på marknaden och tivolit som är i stan. Se om det finns nån karusell Kiron kan åka.
Och ikväll blir det grillning!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...