söndag 10 maj 2009

FRÅGOR O SVAR OM MIG

Stänger du av mobilen när du sover? Aldrig! Ibland sätter jag den på ljudlöst, när jag jobbat...

Vem såg dig naken senast? Min sambo Mattias.

Hur såg du ut på högstadiet? Hade glasögon i sjuan o halva åttan, fick sen linser. Lång och pinnsmal, långt tråkigt hängande hår. Älskade minikjolar o knästrumpor, midjekorta tröjor. Alldeles kolsvart kajal runt ögonen...

Hur kommer du se ut om tjugo år? Skrattrynkor, koftor, säkert lagt på mig några fler kilo...

Hur var du på dagis? Gick inte på dagis, var hemma med mamma.

Hur är du att ha som arbetskamrat? Tyst och avkännande, rolig och pratig, beroende på vilken situation.

Har du celluliter? Japp!

Biter du på naglarna? Ja tyvärr gör jag det, önskar jag kunde sluta. Lyckas ibland spara ut litegrann, men behövs bara en flisa så är det kört!

Har du något handikapp? Usel syn?

Är du rädd för att få hängbröst? Rädd? Nja, finns väl inte så mycket man kan göra...

Tror du att gud är en man eller en kvinna? Inget av dom.

Svär du? Ja.

Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? Ja det är jag, men de har sin tro och jag har min, finns ingen anledning att diskutera mer.


Hur homo är du på en skala 1-10? 2

Tror du på utomjordingar? Självklart finns det liv på andra planeter, men inte i den form man väntar sig.

Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? Spaghetti o köttfärssås

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Janssons frestelse.

Har du blivit arresterad? Nä.

Ljuger du? Det händer.

Har du kysst en polis? Nej.

Är du rädd för Securitasvakter? Nej, men av nån anledning anstränger jag mig för att absolut inte bete mig misstänkt när de är i närheten, haha.

Har du någonting att dölja? Det har nog alla.

Vad har du på din nyckelknippa? Jobbnyckel, husnyckel, nyckelring med Freddy Krueger, Best Friends Miranda-nalle (fått av Ia), liten gris-nyckelring med penna, ett litet skrivblock på nyckelring.

Är du/har du varit gift? Nej men så småningom hoppas man väl...

Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? Nä har inget körkort. Har iofs hänt att jag gått för att möta honom men det var innan vi fick barn.

Kan du laga cyklar? Tror jag inte.

Vilken tv-serie skulle du helst leva i? OC.

1 kommentar:

Maria sa...

HEj

UNDERBARA!!!! KAn jag göra en ändring på ordern? JAg vill ångra den vita mössan med röda elefanter och ha ett par knicker i det tyget till Molly så dom kan matcha. Så nu ser ordern ut så här:
*jeans klänningen ( med antingen *johnblund eller de andra)
frotte knickers
*elefant knickers
visst var det de... och kjol i gum tyget=)

kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...