onsdag 13 maj 2009

Bloggar i favoritlistan

Det var längesen nu sen jag gjorde nån presentation av nya bloggar i favoritlistan, så jag känner att det är dags!

MODEGURU KAJSA: En gammal skolbekant, Kajsa Ålund, har "flyttat" sin blogg till nya sajten Mamma 24! Citerar från sajten: Outfits, Glamour och Mammavardag!
LENA THERES: Gammal bästis och vän till mig som flyttade till Norge för några år sen, bor i Oslo. Bloggar om sitt liv som singel och jobb på hotell (kökschef?).
DEN STARKASTE STJÄRNAN: Behöver väl ingen presentation så mycket som jag skrivit om den här. Bloggen om Victor!
ULLAHULIGAN: Mamma till ett gäng pojkar, inredningstokig, (skriver om inredning i bloggen Ljuslyktans sken). Vi har barn i samma ålder och surrar i samma forum på Familjeliv!
VIMMELMAMMAN: Lotta Gray bloggar om sitt liv som mamma, fru och livet efter cancerdiagnosen...

1 kommentar:

Julia (4små älsklingar) sa...

Hejsan

Självklart, jag lägger till din med :)

Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...