onsdag 8 april 2009

Vikt & längd Kiron 18 månader, o nya favoritbloggar

Och här kommer det spännande resultatet av dagens vägning och mätning...en nagelbitare!

Kiron väger 11650 g, snäppet under mellersta linjen, och är 86 cm lång, verkligen skjutit iväg på höjden!
Vid vaccinationen hade de fått sticka honom 3 (!) gånger, för han satt inte still så det var svårt. Lilla nåldynan!
Allt hade gått bra i övrigt, ni vet hur karlar är, de lägger inte direkt ord på minnet och så, inte min iallafall, frågar man "men vad sa hon mer då?"...finns där inget att förtälja...

Allt vad pappa gör vill jag oxå göra!

Liten presentation av nya bloggar på min favoritlista:

Jennie är min lillebrors fästmö, de bor tillsammans i lägenhet i en liten ort några mil härifrån. Hon skriver om deras liv och vardag.

Rut och Karl i Härnösand är frisörsalongen där min bästa vän Ia jobbar, och dit jag såklart går och klipper mig! Deras blogg är alldeles färsk, kika in där och se vad de hittar på...

Livet på gammellandet, Annika som också jobbar på Rut & Karl bloggar om sitt liv med sin lilla dotter Agnes och blivande man Jan-Eric. De gifter sig till sommaren!

Storys from a solokatt, en tjej som jag lärt känna via familjeliv, vi har hängt i samma trådar, och hennes son Eddie är lika gammal som Kiron! Nu har hon börjat blogga!

1 kommentar:

evelina sa...

Låter som Peter när han varit på bvc :-) Typiskt karlar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...