tisdag 21 april 2009

TV-vanor á la Kiron och mamma Hanna!

Jag har sett Medium och Kiron har sett Barnkanalen, vi har varvat, när han kommer till mig i soffan och tankar mammakärlek så ser vi Barnkanalen, sen springer han iväg en stund och leker i lekrummet eller runt i vardagsrummet, då ser jag Medium...=) Bra sätt att varva så. =) Man får inte så mycket sammanhang i det man ser men det funkar, man är ju mamma trots allt!
Min favorit på Barnkanalen tror jag blivit "Charlie o Lola" och "Storasyster och Lillebror", hehe, söta. Man kan nog varje signaturmelodi snart...Kiron ser oftast bara en liten stund på varje program, idag var en bovve med på Storasyster och Lillebror och det var spännande!

1 kommentar:

Maria sa...

Här vägrar barnen se barnkanalen här går bara playhouse och nickelodeon...

Skönt att ni e friska...Kika förbi någon dag!

Va kul om ni kommer!
Vi får planera något... Middag med barnen och mys med ett glas rött och ost och kex kanske?

kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...