fredag 10 april 2009

Robin sjuk igen...

Fick ett SMS av Ia imorse om att de är inlagda på sjukhuset med Robin för astman, osäkert hur länge. Fy vad jobbigt han har haft det till o från nu en längre tid!! Förstår (men samtidigt kan jag ju inte förstå) vilken oro det måste vara att se sitt barn inte få luft! Ingen rolig påsk för dem (eller födelsedag för Ia), hoppas det blir bättre snart!!! Stora kramar till er, Maria, Daniel, Molly och sist men inte minst Robin!!!!

I eftermiddag bär det av till Bollsta för oss, ikväll ska vi äta hos Ms pappa med sambo, sova hos mina föräldrar, sen imorgon ska vi äta hos dem, och på söndag titta förbi hos Ms mamma med make. Så vi blir borta två nätter. Hoppas att det kommer gå bra, vi har inte sovit borta med Kiron sen jul, tror jag det var...

Är trött...klev upp med Kiron imorse, legat vaken sen 6 (inte van!!!) för jag hade magont...var väl allt godis igår, hihi.

Nu ska jag och Kiron gå och bada badkar!!!

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...