torsdag 16 april 2009

Min önskelista...

Fick för ett bra tag sen en request från Ia att hon ville se min önskelista...ja, det är så dags nu, jag fyller på söndag!! =) Har inte ens funderat över vad jag vill ha, nöjd med det mesta, så den blir inte så rolig, listan...Jag ÄLSKAR presentkort!!!! Högst upp på min önskelista står...
  • En symaskin! Denna tror jag, en Singer Confidence 7465,
har inte så koll på vilka maskiner som är bra men denna verkar iallafall vara det...Realistiskt sett förstår jag att ingen ger mig en symaskin i present, men ett bidrag till den skulle vara mycket välkommet!!! Finns på webshop så jag vet inte om presentkort går att köpa tyvärr....

  • Det är en del DVD-boxar jag vill ha...

Buffy-boxar, jag har bara 1a säsongen!
Dark Angel, här har jag oxå bara 1a säsongen!

Och av Förhäxad har jag säsong 1-2!
  • Presentkort är som sagt alltid välkomna!!!

(tyger! Finns i Sundsvall)

(På Mio vill vi köpa bla. denna...)

  • En flaska god rökig whisky skulle inte vara fel...
  • Och hittar ni något fint tyg ni tror jag gillar så...=) Nu finns det lite att välja bland, hoppas jag inte skrivit för dyra saker bara...Vad som helst annat blir jag också glad för!!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...