lördag 18 april 2009

Lördag mer gäster

Idag har vi haft mer födelsedags-besök. Min mamma och pappa kom igen och hade med sig min andra syster Anki och Thomas! De kom precis när jag sovit klart efter jobbnatten. Jag fick pengar, välbehövlig present!!! =)

Ia o Daniel hade också varit förbi med presenter till M och mig, M fick en fin korg med frukt, ost och vin, och jag fick presentkort på Gina Tricot. Vi träffas alltför sällan nu när vi turats om att vara sjuka!!! Längtar tills vi alla är friska och kan ta en fika eller nåt! Ia och Robin har äntligen kommit hem från sjukhuset, hoppas alla får må bra nu!

Tack för presenterna!

1 kommentar:

Maria sa...

idag är det ingen vanlig dag för idag är det hannas födelsedag hurra hurra hurra! grattis från jag och mina busungar (och man)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...