onsdag 29 april 2009

Kort dag.

Hehe mina inlägg idag har handlat överhängande om tyger, som ni ser...
Dagen har ju inte varit lång så därför har det heller inte hänt mycket att blogga om. Sov till 13-tiden, pysslade på lite ute med M och Kiron innan Kiron fick middag och vi for på stan, var på Åhlens och köpte tygerna nedan. Sen Coop, blev kvällshandling, var dax för Kirons kvällslelle när vi kom hem och därför blev det McDonalds-middag för oss idag. Ska äta salladen vi tänkt äta idag på fredag istället, bara köpt ingredienser inte hunnit göra den...

Vi har haft ett litet "Greys Anatomy"-maraton, flera avsnitt inspelade...fy vad man bölar till den serien ibland!!!
Nu kikar jag lite på Familjeliv, sällan man sitter där nu tyvärr, men har vissa ställen jag håller mig fast vid...
Imorgon är det valborg och middag med familjen Fahlén/Johansson! Håller mina tummar att Kiron inte blir mer förkyld så vi måste ställa in!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...