torsdag 9 april 2009

Glad Påsk!!!


Ingen påskpynts-shopping än, jag försov mig! Fick sovmorgon eftersom jag sov lite igår sen jag jobbat, hade ställt klockan på mobilen nu men den ringde inte, troligen för att jag satt den på laddning, skumt. Iallafall så fick jag sova ut ordentligt! Det var ju snällt! Har pyntat en del ändå...

Den här påskäggsgubben är sen jag var liten!

Vad har ni för väder denna skärtorsdag då? Här regnar det, fick sätta paraplyet på kvasten på väg till Blåkulla inatt, en ny uppfinning! Nu ska jag kika på Ias önskelista, hon blir ju ett år äldre än mig på söndag, haha!!! Men jag är tätt efter, nästa söndag är det min tur!

Sen blir det till att klippa till lite nya syprojekt, ska sy 2 mössor till sen ska jag lägga ut bilderna på det jag sytt här, så blir det lite nytt sen att sy...
Tycker det inte är så kul att klippa till nya plagg att sy, så jag tar helst ett sjok på en gång så jag slipper göra det så ofta. Planera vad jag ska sy och själva "syandet" är roligt, men inte tillklippningen. Och verkligen inte mönsterklippningen! Blä.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...