söndag 19 april 2009

28 år ung!

Happy birthday to me, happy birthday to me....!

Så var man ett år äldre då. Känns inte annorlunda, jag är varken klokare eller dummare än jag var igår. =) Jag föddes natten som var 01.14...(tror jag det var) för 28 år sen.
Igår kväll tog vi en promenad, tittade på några spännande änder som förirrat sig en bit från vatten och badade och åt i några pölar vi hade i kvarteret...=)
Haft en mysig dag hittills. Men lugn, blir inga gäster idag, bara vi. Och inga presenter har jag fått heller, M har beställt nåt segpellen men det har inte kommit än!
Vi har... ...gungat...!
...ätit mellis i solen (frukost ute är något av en tradition på min födelsedag!)
...alltid haft lika bråttom att försöka klä på sig när pappa ska iväg och handla!!.....Haft premiär för jeansjacka för säsongen!
Nu håller vi på grilla kyckling, snart äta middag!!

3 kommentarer:

Evelina sa...

GRATTIS!

Tina sa...

Stort grattis från mig i Ume. Skönt att dagen fått varit lugn. Det förtjänar du ;-)

kram

Lena Theres sa...

Grattis gumman! :o) *kram*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...