tisdag 17 mars 2009

Vår i luften!

Idag har varit en lugn dag... Jag har sytt klart ett par byxor till Kiron, hann inte sy så mycket mer, sen tog vi en promenad i det varma vädret, (runt 8 grader tror jag!). Vi funderade på att promenera till Erikshjälpen men fick vända för mina skor är ej vattentäta och jag blev plaskblöt. Men vi fick iallafall promenera lite. Tog bilen ner till Erikshjälpen istället, köpte lite handarbetstidningar och ett tyg...
Åt pytt i panna till middag idag, enkelt o gott. Sen har vi sjungit sånger, bla. har Kiron lärt sig "Blinka lilla stjärna", alltså rörelserna, att "blinka" med handen. =) Sett Bygglov, och nu har vi lite egentid. Funderar på att sy bara lite innan sovtajm, M sitter och spelar X-box. Imorgon är det jobb igen som gäller för mig.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...