fredag 6 mars 2009

Utmaning igen!!! =)

Ni kanske märker att jag gillar såna här listor och snor dem när jag kan, varsågod att sno ni med!!! ? ;o) Tycker även om att läsa dom hos andra!!!

  1. Vilken svordom använder du mest? Helvete...
  2. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 10 om jag har sovmorgon, 14.30 om jag har och ska jobba natt.
  3. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Både och, men mest fotar jag själv!!!
  4. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Hmmm...resa kanske, eller en symaskin!!!
  5. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Ja det har de faktiskt!!!
  6. När var senast någon stötte på dig? Åh det var nog längesen, annars måste jag varit för full för att minnas, haha!
  7. Kan du vissla? Ja visst kan jag det!
  8. Tittade du på tecknat när du var liten? Självklart! Mina regelbundna bloggläsare vet ju det...;o)
  9. Pratar du några andra språk? Engelska
  10. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nej...Kirons namn skulle vara fint nånstans men tror inte det...
  11. Vad har du med dig in på bion? Popcorn o läsk!!!
  12. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Teater, dans, engelska
  13. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Minst 6!!!
  14. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nja inte trubbel men visst blev man åthutad några gånger.
  15. Hur gammal blir du nästa födelsedag? 28
  16. Tror du på liv på andra planeter? Ja, liv finns det nog men kanske inte i de former vi vill.
  17. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Försöker intala mig att det blir bättre till slut, och försöker se det som ändå är bra.
  18. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Skulle inte tro det, för höjdrädd!!!
  19. Tycker du om att krama folk? Ja det är mysigt med kramar, men kramar inte vem som helst!
  20. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Sanna Bråding, Cameron Diaz (haha tro det eller ej...var LÄNGESEN!)
  21. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja lite men inte så farligt, värre om de sagt de ska hälsa på men inte hör av sig.
  22. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej kött är gott.
  23. Är du mörkrädd? Ja
  24. Tre saker du alltid har med dig? Mobil, plånbok, lypsyl
  25. Hur bor du? Kedjehus/villa
  26. Brukar du komma i tid? Nej! Tyvärr tidsoptimist!!
  27. Hur lång är du? 175
  28. Kan du laga mat? Japp älskar att laga mat och prova recept!
  29. Vad jobbar du med/pluggar du? Jobbar inom demensvården.
  30. Vad har du på dig just nu? Grå leggings, turkos klänning, grå långkofta.
  31. Har du någon fobi? Clowner!!!!
  32. Din favoritdryck på morgonen? Kaffetåren den bästa är...
  33. Vad hade du sönder senast? Hmm...skaftet på en visp som låg på golvet här hemma...Kiron dragit omkring med den, klev på den.
  34. Vad ska man göra för att få dig irriterad? Bete sig nedlåtande och vara besserwisser (fast jag kan nog själv vara det ibland...)
  35. Någon jag stör mig på? Finns väl några men inte så mycket.
  36. Är du sugen på något nu? Sommar och dagens 2:a kopp kaffe!
  37. Röstade du i det senaste valet? Japp
  38. Vad tycker du är äckligt? Soplukt, spindlar, slem

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...