lördag 21 mars 2009

Tyger och Tradera

Dagen är inte så gammal än men vi har redan hunnit med en hel del. Vi for ner på en mini-bytardag imorse, där köpte vi 4 tröjor till Kiron. Sen gick vi på Subway (premiärfika, har funnits kanske 1 mån i stan men vi har ej varit dit än). Kiron fick en tuff gosehund av expediten. M åt en jättegod rostbiff-sub, jag tog caffe latte och chocolate chip-cookie, inte länge sen jag åt frukost, det var M som klev upp med Kiron.

Och efter det for vi ner på Erikshjälpen och fyndade! Hittade ett underbart Barbapapa-påslakan, en Gustav-gardin och sött förkläde,
och en söt scarf till mig själv.

Vi får se om jag lägger ut påslakanet, förklädet och gardinen på Tradera eller behåller dem själv...Måste snart lägga ut lite på Tradera, samlat ihop en hel del nu. Men jag har först och främst några auktioner som går ut imorgon, vänta på dem först! Bla. har jag denna ute, ligger på 162 kr nu:
Klicka här för att kika på mina auktioner!

Hade tänkt sy lite idag men Kiron har nyss vaknat efter bara ca 40 min sömn, så det kanske inte blir nåt...

1 kommentar:

Tina sa...

Gud vilket sött Barbapappa- påslakan. Retro ;-) Och barbapappa är ju så inne nu igen, men var det inget örngott till?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...