måndag 16 mars 2009

Shoppat idag!

Imorse när vi lämnat Kiron på dagis (han var efterlängtad av tjejerna!) så for vi till Sundsvall några timmar. Jag fick gå i de affärer jag ville, M sa att det var min dag!!! =) Påsarna jag kom hem med innehöll detta: Åsa-skjortan jag ville ha från Gina Tricot, och en gul sommartop från H&M!

En svart lång tröja från Vero Moda och vinröd kjol med hög midja från H&M, grovstickade tights från Gina Tricot!
Supersöt retro trikåstuv från Ohlssons+ turkos muddväv!
Allt för runt 700 kr! =) Jag är inte nån som måste ha det senaste i klädväg så det blir mycket rea! Var på väg att köpa en skinnjacka också men det får bli längre fram. Man vill ju ha hur mycket som helst men man får begränsa sig...

Blev en härlig och effektiv shopping, Kiron är ju på dagis 5 timmar, så innan dess var vi hemma igen. Detta kom vi överens om att göra igen, mindre krångel att åka utan Kiron och man kan vara mer effektiv. Nåt postivt med att M är arbetslös, man hinner mer...Nästa gång är det Ms tur!
Det hade gått jättebra för Kiron på dagis, han hade busat med de jämnåriga tjejerna...=) Nu ska jag paketera några Tradera-paket och sen ska vi snärta ner på ICA, Dhl som väntar också....

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...