tisdag 3 mars 2009

Return of the TV-Favoriter!

Aahh... idag damp färska numret av Vi Föräldrar ner i brevlådan, så även denna natt är räddad!!!
TV-fronten denna vecka ser bra ut! Ikväll händer det äntligen...säsongsstart av DESPERATE HOUSEWIVES!! Woohoo! Eftersom jag jobbar så blir det ju inspelning, men... Äntligen får man se den spännande fortsättningen...men jag blev faktiskt lite sur när de plötsligt hoppade 5 år framåt i tiden förra säsongen. Men de kanske kände att nåt mer måste hända...

Och på torsdag börjar nya avsnitten av en annan av mina favvoserier, MEDIUM! Tycker den är så mysig att se!!!

Imorgon när jag vaknar ska jag till Linda i min föräldragrupp, träffa de andra mammorna lite, var ett tag sen nu. Ska bli kul!!! Skulle vara kul att träffa ALLA mammorna och kanske se lite nya bebismagar! Är ju några på jäsning nu!

Denna natt kvar och sen är man äntligen ledig!!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...