onsdag 11 mars 2009

Rapport från sjukstugan

Än så länge ingen mer kräkning, han hade lite diarré imorse och sen så fiser han som en hel karl, luktar urk!! Men man är glad för det lilla. Natten var lugn men han sov hos oss. Igår var han faktiskt hård i magen, vi gav ju bara majsvälling (ingen fullkorn), så det kom bara några ganska hårda bollar. Nog om bajs-pratet...

Själv mår jag inte bra nu, mått illa i snart 2 timmar men inte kräkts....blä. Kräks nästan hellre än mår illa, hatar illamående!

Nu ska jag lämna över datorn till sambon som vill spela dataspel, Kiron sover lunch, se om jag orkar ta mig för något. Redan hunnit köra 2 maskiner tvätt idag, kanske 3:e på gång nu..

Igårkväll klippte jag till mer tyger, roliga plagg att sy nu framöver, vill lixom prova ett mönster innan jag fortsätter sy i samma...förstår ni?

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...