onsdag 11 mars 2009

Pizza och diarréer

Jag har fortsatt må illa till och från idag...iallafall när jag rör mig för mycket, mår bäst när jag sitter still...Kiron har haft fler diarréer idag så det är inte över, och han fortsätter fisa stinkbomber...vi luras flera gånger att han bajjat när han inte har det, eftersom han pruppar så mycket. I övrigt verkar han pigg, men det blir majsvälling ikväll igen.


Jag sydde lite idag, blev en mössa till Kiron och sen lite till...

Mamma och pappa vågade sig faktiskt hit, åt pizza med oss, gott gott. Kiron var jätteglad, de hade med sig Bruno-vovven som ju är så söt! Kiron blir överförtjust.


Har idag märkt att så snart "Bolibompa"-signaturmelodin går på TV så kommer Kiron ropandes "Bopa! Bopa!"...men det är bara just signaturmelodin som verkar intressantast, med draken på TV.

På tal om TV så är det "Arga Snickaren" ikväll...mysigt program! Det är ju nästan alltid sommar på dessa inrednings och byggprogram också så man längtar ju ännu mer efter sol och värme!
Idag har vi inte varit ut nånting, förutom M som tvingades ut och skotta...så less på snön!


Nu kröp Kiron upp i mitt knä och fipplar med pappas mobil...påkallar uppmärksamhet...
Är väl bäst man går och umgås lite med familjen!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...