tisdag 24 mars 2009

Mycket jobb

Lite tyst här i bloggen eftersom jag har min jobbigaste arbetsvecka denna vecka, och dessutom var jag hela dagen på planeringsdagen på Vårsta igår, till kl. 16...kändes som ganska bortkastat tid, lärde mig inget nytt. Tur att man får betalt för det iallafall. Och det var god mat, man behövde inte gå hungrig!

När jag kom hem däckade jag en stund i sängen, innan jag värmde micro-middag...Och sen blev det paketering av Tradera-paket, hade en massa auktioner som gick ut i söndags. Kul kul, klöverpåslakanet jag hade bild på i ett tidigare inlägg gick för 181 kr, bla. Man måste ju finansiera sina tyginköp med nåt.

M håller på greja frukost till sig nu, Kiron ska på dagis om 45 min, och jag ska gå och lägga mig. Varit drygt att jobba inatt, väldigt trött!!
Kiron har sovit några hela nätter här i helgen. M berättade att nu inatt hade Kiron vaknat och gråtit och inte gått att trösta, tills han hörde Räser jama i bakgrunden...(hon gör ofta så när han gråter)...då blev det istället "buhu buuäää- Kitte??" =) Ibland förbannar man katterna för att de väsnas en massa och busar utanför hans rum, och ibland kan de tydligen vara till hjälp!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...