lördag 21 mars 2009

Grillpremiär!

Nu har vi varit ute på promenad, blev som sagt inget sy idag. Tror Kiron hade magont och därför inte kunde sova...

M har tänt grillen, grillpremiär idag!! Han har tjatat om det ett tag nu, och när vi var ute och gick så kände vi doften från nån annans grillning, och då blev man ju sugen. Så här blir det grillat kött, strips och rosépepparsås idag!!

Fotat Kirons hår, han har långt hår bak i nacken och överallt annars är det fortfarande kort och tunt! Ser jättekul ut när det blir lite statiskt! Glömt att berätta att en avdelning troligen ska läggas ner på mitt jobb. Iom. det så behövs ju mindre personal och många kommer väl omplaceras, jag är rädd att jag är en av dem. Känns inte kul, men är väl tacksam att jag får ha nåt jobb. Så man är ganska orolig just nu. Ingen aning hur det blir, det dumma var ju också att planerna på det hela stod i tidningen innan vi personal fått veta nåt!!! Miss av chefen eller vaddå???
Nänä...inte mer av tråkiga ämnen, jag försöker se det positivt.

M har köpt hem varsin cider så vi får lite sommarkänslor...=)

2 kommentarer:

Maria sa...

Åh vilken myskväll ni kommer ha det! Själv är jag hemma ensam med alla kidsen och har varit sen imorse...karln är och jobbar hos en kompis... ;-)
Dålig stil av jobbet att informera så sent! Tråkigt med omplacering!
Kram

Anonym sa...

Åh, vad mysigt med grillpremiär!
Jag har en ny tävling i min blogg - kika gärna in och var med! :) Ha en fortsatt trevlig lördagskväll.
Kram Carolina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...