lördag 28 mars 2009

Depp och sjuka

Blev ingen bytardag för oss idag, Kiron och M var båda för krassliga och då kändes det drygt för mig att kliva upp och åka ändå. Så jag sov istället. Lite synd, hade behövt lite kul, inne i en liten depp just nu känns det som...och jag tror dessutom jag också blivit sjuk, käkat alvedon nu hade lite feber...Kan inte vara hemma mer från jobbet!!!!

Inatt fattades det en personal, svårt att få ut nån på fredagkväll! Så vi andra fick jobba lite extra hårt. Drygt när man inte känner sig helt kry själv.
Inatt blir natten iallafall en timme kortare, det är ju skönt.
Kanske tar en sväng förbi bytardagen imorgon istället, kan ju hitta nån inspirerande modell att sy efter åtminstonde. Ms mamma med make kommer imorgon för att fira M.

Idag har det inte blivit många knop här hemma, vi är ju lite sjuka alla tre. Speciellt Kiron är hängig, igår somnade han vid 19.25! Kors i taket.
Åh vilket ickeroligt inlägg detta blev känner jag, men sånt är livet!

Måste gå och ge lelle till min lille nu!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hihi äntligen funkar det att kommentera!! nä vad tråkigt att ni inte är riktigt krya:-(. hoppas det känns bättre imorgon så du kan åka till klädbytardagen!! kram

Maria sa...

Men är ni sjuka igen nu...skickar många krya på er kramar från oss! Hoppas du kommer iväg på nån bytar dag så du får komma ut lite...Kram kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...