söndag 15 mars 2009

BLINGO PARTY 22 MARS 14.00

OK!!!
Nu är det dax!! Påminner härmed om att jag har Blingo-party hos mig om en vecka, söndag 22 Mars kl. 14.00!!! Ni är jättevälkomna alla som kan! Hör bara av er före (kan kommentera här, lämna ev. mailadress så får ni min adress om ni inte har den) om ni kan komma. Skickar ut inbjudningar till er jag har mail till, ni får gärna skriva om ni inte kan komma också så jag vet eftersom säljaren har en bit att köra!

Passa på att komma och se kläderna nu, mycket är på väg att ta slut, men det har också kommit in nyheter nu inför sommaren, tex. shorts!!!



1 kommentar:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Tipsar dig som redan är med o tävlar hos mig att Tant dratt igång ännu en tävling:

http://uj76.blogspot.com/2009/03/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_15.html

Kika gärna in =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...