torsdag 5 mars 2009

Besök, badkar och loppis.

Igår när jag vaknat (Kiron älskar att hämta våra skor!)for jag och Kiron ner till Linda i föräldragruppen. Kiron fick träffa sina kompisar (som alla växer så mycket från gång till gång!!) och jag fick surra om barnen. Fick veta att en till mage är på jäsning, men inte offentligt än. Kul!!! Nästan hälften av mammagruppen gravida igen. Mysigt med magar...=)
Promenerade hem, jag lagade mat, kycklinglevergryta med svamp...mums! Familjen Fahlen/Johansson kom och hälsade på, barnen busade järnet och vi surrade järnet.
Var längesen vi träffades också, både Molly och Robin har växt. Blev lite kaffe och glass innan de promenerade hemåt igen, hoppas det inte dröjer lika länge till nästa gång vi ses, Ia!

Sen myste vi resten av kvällen. Jag och Kiron badade badkar, jättekul!!! =) Såg sen Arga Snickaren...Jag la mig tidigt, jättetrött, om 22.30 räknas som tidigt, och Kiron somnade sent, inte förrän efter 22!!! Han var jättetjurig och grinig.

Fick sovmorgon idag. Kiron gick på dagis, jag sydde klart klafftröjan. Kiron måste varit jättetrött idag när han somnade så sent. Han sov fortfarande när vi hämtade honom på dagis.

Sen har det blivit en tur till Coop och Erikshjälpen, hittade lite roligt där, bla. dessa:. Kiron har fällt sin första älg!!! Hihi.
Tycker denna är så söt, ska stå i Kirons lekrum när han får en hylla dit!

Ikväll får vi se om det blir lite BECK-Den japanska shungamålningen, inte sett den.
Hoppas ni får en bra kväll!!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...