torsdag 5 februari 2009

Inskolning dag 3

Idag gick jag och Kiron på dagis, "sista" inskolningsdagen. Han verkade jätteglad att komma dit igen, fick en puss av en jämnårig tjej direkt när han kom, haha!Alla barn har en egen siffra i taket, med hur mycket de fyller nästa gång, fin va?
När de var ute och lekte på gården pratade jag och en av fröknarna och kom fram till att vi kunde prova att jag gick hem sista timmen, för Kiron verkade knappt märka att jag var där. Så under tiden de åt lunch och så var jag hemma.

Allt hade gått jättebra! Så skönt, hoppas att det fortsätter gå bra. Är ju bara 3 timmar om dagen det handlar om men iallafall.

Nu ligger kisen och sover ute i vagnen, skönt ute idag förresten! Jag ska gå och klippa och sy lite så får M ta över datorn...Vi kanske hörs mer idag, får se.

Imorgon och hela helgen jobbar jag igen så då kanske det blir mindre skrivet här.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...