tisdag 10 februari 2009

Byxor, Kiron och kista

Hellu!
Sytt idag igen, kanske är tråkigt när jag lägger upp de färdiga sakerna en och en, men... Blev mörkblå byxor, tänkte bara ta mudd i midjan men både M och jag gillar mina muddbyxor, så det blev i bensluten också. Trikå och mudd från Erikshjälpen.
Kiron fick modella i dem som vanligt...
De var så sköna så han la sig ner och läste sin favoritbok...haha!!! =-D

Idag när jag sjöng "Imse Vimse Spindel" så gjorde Kiron en del av rörelserna!!! Blev så glad, han är så duktig! Igår sa han "ta ta" (tack tack) när han gav mig en penna han inte fick ha. Han säger mer och mer saker spontant...=)
Var på Erikshjälpen idag (surprise surprise!) och vi kom hem med denna:

Ska slipa den och betsa mörk...varit på jakt efter en kista till vårt sovrum i evigheter, äntligen!
Nä nu ska jag se om jag ev. hinner lägga ut nån Tradera-auktion...Kram!

1 kommentar:

Maria sa...

Haha! Kiron låter precis som Gabriel. Han gör oxå rörelserna till imse vimse och säger ta ta (tack, tack) när han lämnar ifrån sig nåt! :-) Sköna killar! Hehe...
Jätte fina byxor! Nästan så man blir sugen att börja sy själv...haha!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...