lördag 15 november 2008

Slappar-helg

Åh härligt, nu är man ledig i helgen. Natten till igår på jobbet var jag helt slut eftersom jag först jobbat natt, sen klev upp och for till jobbet direkt för ett möte, hem, åt middag och slappade en stund, sen tillbaka till jobbet för ännu en jobbnatt. Blev för mycket jobbtid, helt enkelt, och inte fick man sova ut mellan! Igårkväll var jag rätt trött, men lagade ändå god middag som ni ser nedan. Fast den var ju inte särskilt komplicerad att göra...

Är så kul, är inne i en riktig familjeliv-period just nu, igår fick en forum-kompis en liten pojke! Längtar tills det är vår tur igen...(men vi försöker inte ännu!!! Så ni behöver inte spekulera...=))
Nu ska jag gå och äta lunch, rester från igår, mums! Sen ska jag ev. rensa lite till i garaget, stått och väntat på att bli färdigrensat länge nu.
Vår kamera är förresten lagad, vi måste hämta den i veckan. Äntligen kan jag fota igen!
Ikväll blir det mera slappning, ska äta pastagratäng med kryddkorv. Skulle vilja hyra nån bra film, vi får se!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...