måndag 10 november 2008

Lugn helg, bakiskänsla ändå

Ja...helgen avklarad, men jag blev hemma lördag och söndag natt, för varken jag eller Mattias mådde bra. Jag mådde rent uschligt illa och yr...Sa igår att det var som att vara bakis utan att ha det roliga dagen före, som vissa andra jag känner åtminstonde verkar haft! Jaja, kan inte få allt här i livet.

Har alla haft en bra helg? Här har det av ovanstående skäl då blivit väldigt lugnt, TV och läsa. Läser en jättespännande bok nu, Stephen Kings "Signal". Älskar hans böcker, men de tidigare är mycket bättre, fast den här är lovande just nu iallafall.
Också har ju Medium börjat igen, så det har jag sett inspelat avsnitt av.
Kiron har varit lite rastlös av allt innesittande och så. Så idag ska vi iväg på kalas för Ellen i föräldragruppen. Tänk att det redan var över 1 år sen vi satt alla 7 mammor med magarna i vädret! Och ungefär 10 månader sen man träffade alla bebbar!

Åh nu kom posten, kul, bara räkningar...Detta är en otroligt tajt månad med billån, bottenlån, topplån, elräkning, telefonräkning...alla stora avgifter drogs denna månad. Inte kul!

2 kommentarer:

Anonym sa...

usch inget kul att känna så där:-(. hoppas det snart går över!! massor av kramar

Imperia sa...

Fy för att få känna sig bakis utan att få den roliga kvällen innan :s

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...